BIM 360 Design - porovnání s konkurencí


Architektonické a inženýrské firmy se standardizují na Revitu, aby jim pomohl dokončovat projekty rychleji a výnosněji. Díky správným nástrojům pro spolupráci můžete zlepšit vaše výnosy, rozšířit působení vaší firmy na trhu a urychlit multidisciplinární sdílení práce a řízení projektů v Revitu, abyste dodrželi náročné termíny.

Jaké jsou nejdůležitější funkce spolupráce, po kterých volají uživatelé Revitu a proč na nich tolik záleží? Podívejme se blíže.

Které funkce zvyšují výkonnost spolupráce v Revitu:

  • Jednoduché sdílení souboru a výměna dat
    Sdílejte dokumenty s přístupem pro čtení/zápis na úrovni složek a projektů.
  • Propojení souborů a Revit worksharing, kdykoliv a kdekoliv
    Spolupracujte v reálném čase se vzdálenými, lokálními nebo multidisciplinárními týmy na úrovni prvků, vně firewallu společnosti.
  • Doručitelná koordinace prostřednictvím balíčků v průběhu celého projektu
    Sledujte a sdílejte výsledky prostřednictvím balíčků, v rámci lhůt, ve společném úložišti projektu a opakovaně je využívejte ke snížení závislosti na manuálních pracovních postupech.
  • Vizualizace změn mezi aktuálními a minulými výstupy
    Sledujte ve webovém prohlížeči vývojový proces modelu, spolupráci na úrovni týmu, podlaží nebo fáze, abyste jasně porozuměli příchozím změnám.
  • Problémy a připomínky na mobilních zařízeních
    Umožněte všem zúčastněným stranám, jako jsou ředitelé a projektoví manažeři, aby měli přístup k postupujícímu návrhu a mohli na svých mobilních zařízeních sledovat jeho významné změny.
  • Centralizování dat v jediném úložišti v průběhu celého životního cyklu projektu
    Propojte data po celou dobu životnosti projektu, abyste snížili riziko chyby, zvýšili odpovědnost a urychlili dokončení projektu.

Jak vypadá porovnání s jinými možnými řešeními spolupráce na BIM projektech?


V krátkodobém časovém horizontu se může zdát, že je pohodlnější použít FTP server, nebo že je levnější ukládat data Revitu do kancelářské aplikace pro sdílení souborů, kterou již používáte.

Nicméně, BIM 360 Design je jediné řešení pro Revit, které nabízí multidisciplinární možnosti sdílení a koordinaci mezi více společnostmi. Díky vizualizaci změn, správě problémů a mobilním připomínkám je BIM 360 Design komplexním řešením pro týmy využívající Revit, přičemž zároveň centralizuje návrhová data v průběhu celého projektového cyklu.

Nastavení a údržba serverových aplikací jsou nákladná a časově náročná řešení postrádající schopnosti, jako jsou mobilní připomínkování, správa problémů a revize návrhů. A navíc, rozpojená řešení, která necentralizují data a pracovní postupy, způsobují nesrovnalosti, pokud je třeba data přesouvat, zvyšují časové ztráty produktivity a nedostatečně podporují komplexní projektové cykly v oblasti AEC.

Pouze Autodesk BIM 360 Design je určen pro spolupráci kdykoli a kdekoli v rámci aplikace Revit.

Podrobněji viz PDF leták "Které řešení spolupráce v Revitu je pro Vás to pravé?":


klikněte pro stažení PDF (1.3MB)



Viz též Autodesk BIM 360 Design

Komentáře