BIM 360 Design - založení projektu

Koncem loňského roku Autodesk představil a začátkem dubna letošního roku uvolnil novou generaci cloud služeb BIM 360. O změnách jsme již několikrát psali jak zde na blogu, tak i na stránkách CAD Studia. Největší změnou je sjednocení na vývojové platformě FORGE a použití stejného datového úložiště. Protože se však změny týkají i licencování a používání, chceme tuto novou službu ukázat podrobněji pomocí krátkých videoukázek. Obecně lze říci, že nová generace služeb BIM 360 Design má více možností, ale vyžaduje čas pro nastavení projektů, práv a způsobu práce mezi týmy.

Využívat novou generaci cloud služeb BIM 360 Design mohou uživatelé s verzí Revitu 2019. Starší službu C4R lze používat do verze 2018.2. Verze Revitu 2018.3 je jediná, která umožňuje používat jak starou službu C4R (napojenou na BIM 360 Team), tak i novou (napojenou na nový BIM 360 Docs).

Revit 2018.3
Revit 2019


Protože je ovládání a nastavení služeb BIM 360 nové generace odlišné od té předchozí, chceme vám ukázat v sérii článků typické postupy pro sdílení návrhu mezi týmy při použití služby Design Collaboration, která je součástí BIM 360 Design.

Jako první je potřeba vytvořit ve službě BIM 360 nový projekt. Vytvořit projekt může jen administrátor účtu (account admin). Kromě vytváření projektů může administrátor také:
  • Vytvářet a upravovat nastavení všech BIM 360 modulů a reportů.
  • Přiřazovat administrátorská práva uživatelům.
  • Přidávat nebo odebírat členy.
  • Sledovat aktivity v projektech.
  • Vytvářet projekty.
  • Přiřazovat administrátorská práva projektu uživatelům.
  • Určovat do jakého projektu může uživatel přistupovat
  • Vytvářet společnosti.
  • Importovat seznam uživatelů.
  • Provádět integraci s externími systémy

Podívejte se tedy jak nový projekt vytvořit:


Příště si ukážeme, jak přidat členy do projektu a vytvořit týmy pro spolupráci.



Komentáře