Autodesk Construction Cloud, platforma spojující všechny fáze životního cyklu stavebního projektu, přichází v září s řadou novinek, které usnadňují spolupráci, zlepšují řízení dokumentace a přináší nové nástroje pro správu dat.
Administrace
Administrátor projektu může filtrovat členy při jejich přidávání do projektu.
Nástroj Most (Bridge) doznal několika vylepšení:
- Sdílet s jiným projektem lze nejen celé modely, ale i jen jejich část pomocí nástroje Data Exchange.
- Most nyní podporuje nástroj Informed Design (psali jsme o něm již dříve), který propojuje výrobní a projekční část návrhového procesu.
- Členové projektu mohou také vidět v logu další aktivity, jako změny v automatizaci, nebo kdy byl projekt pro přemostění vytvořen.
Administrátoři účtu mají nyní přístup k více ukázkovým šablonám při tvorbě šablony projektu, ze kterých mohou vytvářet nové projekty.
Administrátor projektu může nyní lépe spravovat obsah knihoven pro Revit a jejich dostupnost pro uživatele. V nastavení účtu si může vytvořit uživatelskou skupinu, které přiřadí vybrané knihovní prvky. Uživatelé této skupiny pak při vkládání rodiny do projektu vidí jim přidělený obsah a nemusí tak vyhledávat prvky z celé rozsáhlé knihovny.
Import BCF
Cost Management
Revit Issue Add-In
Další vylepšení
- E-maily lze nyní z ACC posílat a přijímat i v mobilní aplikaci a lze je přidávat i jako přílohu u ostatních nástrojů ACC
- Již vytvořené formuláře lze přejmenovat
- Nově lze nastavit způsob úpravy šablon a oprávnění v nastavení formulářů projektových šablon
- Projekty v mobilní aplikaci lze nyní nastavit na synchronizování během nabíjení telefonu
Komentáře
Okomentovat